سلام عشقم سلام به رو ماهت همه زندگیم

 

بازم اومدم تا از قشنگی یه شبه دیگه که با هم ساختیم بگم

 

دیشب 24 دی ماه سال 91 ساعت 10 اومدی پیشم کلی خوش گذشت کلی با هم گفتیمو خندیدیم بعد یه مدت زیاد با دلتنگی فراوون محکمه محکمه محکه همو بغل کردیم وای هر چی از حس خوب و بی نظیر این آغوش بگم کم گفتم چه آرامشی داشت تو تموم عمرم همچین حسی نداشتم خیلی عالی بود

 

خیلییییییییییییییی خیلییییی خیلیییییییییییییییییی زیاد دوست دارم اینقده زیاد که اصلا وسعتش رو نمیتونم بگم

 

دیووونه وار دوست  دارم بمون همش تو زندگیم خدا تو رو ازم نگیره

 

اووووووووووووووووووف من فدای تو بشم الهی

 

 

ای دیوونه، دیوونه وار دوست دارم

 

دل میدونه واسه تو آروم ندارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 | 13:18 | نویسنده : raha |